Trørød

!OBS! Husk at JaTakPortalen ikke kan hjælpe med spørgsmål om specifikke produkter.
Her skal man tage kontakt til den enkelte butik

 

 

Kære Ja Tak kunde,

 

Her kommer en præsentation af Ja Tak processen, gennem JaTakPortalen.

 

Hvis nedenstående ikke er gjort korrekt, vil bestillingen ikke være registreret.

 

Det foregår sådan her, hvis der ønskes bestilling👇🏻:

 

1️⃣ Skriv Ja Tak i kommentarfeltet på Facebook-opslaget👈🏻

 

2️⃣ Der sendes et link i kommentarfeltet efter ca. 10-15 sekunder.

Vær opmærksom på, at hvis der ikke er modtaget et link, er du højst sandsynligt kommet til at svare/bestille på en anden kundes bestilling, stavet forkert e.l.

 

3️⃣ Tryk på linket, log på via din Facebook konto og læg varen “i kurven”.

Udfyld efterfølgende oplysninger og Afslut ordren.

 

4️⃣ Nu er ordren registreret, og der er modtaget en voucher på SMS, eller som minimum en ordrebekræftelse på email fra Ja Tak Portalen.

Hvis du får en anden til at hente Ja Tak for dig, skal du huske at aftale det med butikken forinden.

 

➡ Fremadrettet når der kommenteres Ja Tak på andre varer, skal systemet nok huske dine oplysninger herunder e-mail og telefonnummer, hvilket altså kun skal udfyldes en gang😊